Translate into:


Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Bilanţ de an nou. La Mulţi Ani 2012.


Acum mai mult ca oricând este timpul de a ne face un bilanţ a ceea ce a însemnat trecerea prin 2011. Aşa, cu "profit şi pierdere". Iar pentru 2012, nişte previziuni, ţinte, dorinţe. Fiindcă totdeauna e bine să luăm doar ce e bun, vom renunţa la capitolul "pierdere" şi vom spune că 2011 a fost o experienţă cu întâmplări planificate şi altele ce au venit pe neaşteptat, o experienţă despre care îmi place să cred că ne-a făcut mai buni şi mai umani. Pentru 2012 nu am aşteptări nici mai mari, nici mai mici, ci mai pline de însemnătate şi mai înălţătoare, aşa cum deja v-am urat unora dintre voi. Pentru ceilalţi dintre cititori care vă consideraţi călători, vă urez acum să aveţi parte de călătorii nici mai multe, nici mai puţine decât în 2011, ci mai pline de interacţiuni cu oamenii, cu cultura lor, cu natura în general. Un călător înţelege totdeauna acest lucru, aşa cum am mai spus-o.
Aşadar La Mulţi Ani şi la cât mai multe călătorii... frumoase !

7 comentarii:

Traveling Hawk spunea...

Multumesc pentru urarea frumoasa! Sa ni s eiplineasca tuturor!

La multi ani!

Claudia Mihaila spunea...

La multi ani si la cat mai multe experiente frumoase!

Anonim spunea...

La Multi Ani!!! si la mai multe calatorii.:)

Ioana spunea...

La multi ani cu sanatate si sa te poarte pasii oriunde iti doreste inima! :-)

fabitzu spunea...

Mulţumesc pentru urări tuturor. Să aveţi un an memorabil.

Anonim spunea...

salut am si eu o rugaminte.daca in periplurile tale poti sa cumperi magneti de ffrigider si pentru mine.contracost normal.daca esti interesat intorc serviciul.astept un raspuns adresa mea de mail este tunoi802000 cu yahoo dupa.astept un raspuns.spor la treaba

fabitzu spunea...

@Anonim.
Nu stiu ce sa zic. Am o colectie impresionanta de magneti de frigider nu chiar de prin toate locurile vizitate. Dar nu am niciun magnet dintr-un loc pe care NU l-am vizitat. Asa ca eu nu sunt interesat de vreunul cu vreo destinatie pe care o VOI vizita. Cat despre partea cealalta, nu cred ca imi va fi foarte greu sa cumpar cate doi magneti, daca te intereseaza.

Trimiteți un comentariu

Iti poti spune parerea aici: